Thursday, July 12, 2012

Makan2: Seoul Garden

Posted by Myfish is CoOL at 10:52 PM
Hari tu sempena farewell program internship aku and beberapa kwn satu departmetn aku g makan kat seoul garden. Area Kerinchi.ala yang dekat dengan stesen lrt kerinchi tu, mase tu dah alang2 aku dengar nama Seoul so aku ingt makan makanan korea la.tapi tk expect lak yg rupanya2 makan steamboat. ok never mind aku follow je as long as makan. dari pagi aku tahan perut. bajek nak kosongkan perotla kan sebab nak 'melantak' puas2 kat Seoul Garden tu. sakit kepala jangan cakap la,aku tahan lapor sampai migrain hihi.





Makanannya sedaplah jugak.puas kami melantak daging pelbagai rasa.cuma dia ade syarat,jangan membazir. 100g yang kite bazirkan akan di caj rm8 tak silap aku.so kami mkn pun dengan berhati2.ahaks

Cuma lagi!(berapa banyak cuma daa...) time nak bayar tu terkejut giler! ada ke harga RM47 satu kepala?! kitorg yang dah kekenyangan ni pn dengan redha nya membayar. sambil menyumpah2 dah la servis teruk. kata kat menu untuk dinner RM 38. memang tu la kali pertama n terakhir aku g cawangan tu! tapi aku tk tahu lah plak cawangan lain camne kan?kalo korang sanggup nak tanggung risiko pergila sekali. hehe.
aku?tobat taknak pergi situ dah.

0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review