Friday, August 24, 2012

Hari Raya 2012

Posted by Myfish is CoOL at 12:26 AM
CAk!

CaKk!

CaKKK!!!

ChaKKK!!!

Caaaakkk

Hai.ahaks


ok ok pine! korang mesti bosan tengok aku tibe2 menggedik ni kan? but DO I CARE? ahaks
okay2 jangan marah2 yer di syawal yang mulie ni. so camne raya korang?ada baik?ada besh? aku?
aku camni je la..biase2 jer.tkde pe yang menarik pon.ntah kenapa feel raya tu tak sampai ke aku tahun ni?
maybe aku dah tua kot.tua?hahaha..akhirnya aku mengaku diri aku tua! i'm 24 k! cume bosan kot sebab in single. tkde sape n tkde ape yg aku nak pikirkan..so raya2 ni tempuh je la dgn penuh kesyukuran.

ok!bagi yang main mercun tu sila hati2 k!baru2 ni anak kepada sepupu aku dah putus 1 jari dek mercun bola! scary k! aku harap dia bertabah.tula lain kali jangan main mercun.hilang jari ape pun tak boleh. hurm cakap sekarang pun tak guna

Ok,ni budak tu.tgk jari telunjuk dia dah kudung =(

so take note ye semua!

So malam raya kedua kami wat dodol.penat gak nak mengacau.aku awl2 dah surrender.hahahaha

Bebudak ni sibuk main bunga api.pokcik baju biru tu kepalanya

Kualiti gambar yang teruk.sorry



Pagi raya pertama tu kereta abang aku rosak. tak boleh start. so petang tu family aku tak boleh nak beraya mana2. tu sebab bosan kot.biasenya raya pertama dah bertandang umah sedara mara.ni aku duk rumah je la..


dah try wat jumper(tol ke?) tapi tak berjaya gak       

Sempat jugak beraya rumah sedara2 dekat

adik aku

Pemandangan kampung


hari raya ke tiga kebetulan birthday abg aku.so kitorang beli kek n celebrate jap bila dah sampai ke KL.
 
Kek cherry blackforest

With mom

HAPPY BIRTHDAY Angah!


so that's my earlier raya for this year! tak tahu la pas ni ade g mane2 lagi tak??
tapi walau ape2 pon aku doakan korg smua bahagia.n enjoy ur raya k?

0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review