Friday, November 30, 2012

Teringin

Posted by Myfish is CoOL at 1:30 AM
Kadang-kadang aku teringin...
teringin seorang lelaki yang dapat menerima kelemahan diri ini seadaanya..
teringin seorang lelaki yang memahami diriku..
teringin seorang lelaki yang menerima perangai aku sebaiknya...
bukan aku tak nak berubah dan mengubah sifatku,
aku telah cuba,,tapi apakan dayaku..
kerana itu sudah perangai ku dari kecil..
kurangkan boleh tetapi mustahil untuk mendelete ia daripada hidupku..
aku teringin seorang lelaki yang boleh memberi dan menerima...
aku teringin seorang lelaki yang boleh give n take dengan aku...
menegur jika ada salah ku,
memberitahu mana silapku,
memberi peluang atas salahku...dan memberi serta membimbing aku jalan untuk membuat aku mengawal perangai ku untuk menjadi lebih baik untuk kebaikan bersama...
aku teringin...
seseorang yang melengkapi hidupku
dan aku melengkapi hidupnya..
walaupun aku tak tahu apa kebaikan dan kelebihan aku,,
tapi aku teringin seorang lelaki yang dapat mencari kebaikan dan kelebihan ku...
Aku teringin...

0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review