Wednesday, May 22, 2013

Ganti puasa

Posted by Myfish is CoOL at 12:32 AM
hai salam.. dah agak lama aku tak update apa-apa kat blog ni selain daripada hasil-hasil Quilling aku.
hihihi... bukan apa sekarang ni macam  agak busy (cewahh ye sangat la kau)
tapi aku rasa medan blog sekarang memang dah tak selamat sangat. sebab sekarang ni dah ramai orang kaki IT, so blog-blog pon semakin aktif. dulu memangla rasa blog ni macam diari, takde sape pun yang nak tengok kan? tapi sekarang... 
so bulan ramadan dah dekat tak sampai 3 bulan je lagi.
korang dah ganti ke belum puasa ?
aku ni baru la nak ganti. banyak jugak tu wawawawaa


"SELAMAT MENGGANTI PUASA ANDA"


Baju raya dah tempah belum?


'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

''

'

'

'

''

'

'

'

''

'

'

'

'





Baju raya aku banyak pasang. Theee~

0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review