Sunday, December 15, 2013

Myfishonlineshopp dibuka sekarang!!!

Posted by Myfish is CoOL at 8:25 PM
Dah lama aku tunggu masa nak launch kan online shop and jual hasil2 Quilling aku.
Alhamdulillah akhirnya aku dapat mula!

so ni la facebook Myfishonlineshopp 


ni pula twitter Myfishonlineshopp 


korang2 jangan lupa like taw! Kami sedia menerima tempahan berkaitan seni Quilling tak kira lah frame ke, 
Wedding guest Book ke, kad untuk dihantar pada kawan2 ke, birthday Cards ke etc. etc.
tema and warna boleh dipilih ikot kesesuaian yang korang nak. InsyaAllah akan diusahakan.

apa-apa boleh pm aku laju-laju hihihi
nak lagi laju? boleh msg or whatsapp aku di 0133004732 (fatim)



Myfish Photoframe

Myfish Photoframe


owh, selain tu aku ada jual Brooch set. so ayuh panjang2 kan tangan tuk mengklik di sini!
Ada bermacam-macam pilihan yang mengikut kesesuaian baju korang semua! 
jangan segan jangan malu untuk order! hihihi

okay Jom jamu mata sikit-sikit gambar di bawah, nak lebih lagi? Jom tengok kat Myfishonlineshopp

















0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review