Wednesday, September 4, 2013

RAYA 2013

Posted by Myfish is CoOL at 1:24 AM
Selamat HAri RayA 
MAaf ZAhir BAtin!

hye guys.. walaupun dah agak lambat untuk aku ucapkan salam raya tapi aku harap masih sempat lagi. hihihi

raya tahun ni aku raya di Kluang, tapi still besh!

jom tengok gambar!
p/s: saje je khennn aku tulis besar-besar ni hihi!


Hari last puasa, angah belanja makan kat kenny roagers kluang mall
tapi yang tak besh nya puasa kali ni aku tak dapat nak berbuka masakan mama huhu,... tapi makan luar pun sedap jugak ;)

Ambil gambar dulu bila dah siap-siap pakai baju raya 

Okay lauk di pagi raya hanya ini sahaja. tapi tetap sedap! rendang tok mama dan kuah kacang, yang dalam tupperware tu dari kampung abang ipar aku

Budak2 ni dah sibuk-sibuk dengan kek raya kat meja

TA DAA~ kek raya daripada aku. sangat sedap okay! kira macam korang makan chocolate indulge secret recipe tu. sebiji rase tapi lagi sedap sebab ade cranberry. beli di kedai kek SDS harga 50++

Me and my sister Dik Nur

Aku and kiki wahhh dah gemuk ade double chin!! huhhh



3 beradik perempuan.. yang tengah tu kakak aku. apesal macam aku je yg paling besar ni? huhh

sarah adam kiki, potong kek

Acara bermaafan bermula. nak duit raya la tu

Budak ni banyak buat salah kat aku. so datang mengadap . hahaha!

tak cukup lagi dengan mengadap, ditambah lagi dengan pelukan mesra

sebagai yang bongsu hanya dapat mengampun yang kecil-kecil sahaja



makan kek dulu!

0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review