Sunday, September 22, 2013

Perarakan Raksasa Hari ATM ke-80

Posted by Myfish is CoOL at 2:23 AM

Hari ni aku pergi ke Perarakan Raksasa Hari ATM ke-80.

Event ni 2 hari. walaupun banyak menda pasal ATM dipamerkan tapi aku rase better pergi semalam kot sebab semalam ada banyak pertunjukan kawad dan sebagainya.



Mula jalan di sini






Aku pun tak tahu kenapa ada badut ni. tinggi gila. haha

Sempat lagi amek gambar orang lain. aku tak kenal haha

aku tak tahu ni nama apa. abaikan aku yang gemuk.


Pendekar!!! ni je kot yang aku tahu. kalau salah tolong betul kan -_-"







Ruang Pameran 



Ini adalah SEMBOYAN, aku ingatkan satelit hahahaha











Aku tak berani nak cakap apa2 nanti kang tersalah pulak



Musang

Musang tengah tido


Kure-kure

Ni landak. besarrrr gilaaaa landak ni! aku tak tahu la pulak ade landak besar2.

Comel landak ni sedang tidur



Landak boleh jinak macam kucing. betul ke???



Burung hantu yang kiut.


Makanan salai. aku rase macam nak NGAP! je tadi, dah la tengah lapar time tu!





Cantik kan Graffitti ni? 
Korang cari la tempat nya kat mana kalau jumpa!hahaha!

0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review