Sunday, October 6, 2013

Walkathon 5km World Hunger Relief 2013

Posted by Myfish is CoOL at 7:56 PM
Baru-baru ni aku sertai Walkathon 5km World Hunger Relief 2013. walaupun penat tapi tetap menjadi kenangan yang tak dapat dilupakan!

Lepas Zuhur bertolak ke Putrajaya dengan Ida. ramainya oranggg hampir 14k (tu aku baca jumlah penyertaan). Pendaftaran online rm25 seorang.

Pukul 1 hingga 4 petang kena ambil baju, dan makanan. Start jalan pukul 6 petang

Ramai orang

My Friend-Ida
Me hihi


Baju warna Hijau pucuk pisang untuk tahun ni.

Ambil gambar pemandangan dulu

Panorama

Ni antara orang besar yang datang. Sultanah 
Lambai je la walau tak kenal hahahah
okay nak mula berjalan dah. bersama2 dengan housemate n ofice mate


Suku perjalanan


Boleh pilih nak 5KM or 3KM. kami?? of course la 5 KM! hehehe

Mula-mula rasa semangat

Sempat ambil gambar lagi

Gambar-gambar ahaks

Excited nyeee hahahaha



Okay dah nampak PICC. means separuh perjalanan. 


masa ni kaki aku sakit sangat. yelah ingatkan pakai kasut baru lagi mudah and selesa aku nak berjalan. tapi rupanya laaaagi sakit!
tak putus asa
Yeay!!! Akhirnya sampai!!! dekat pukul 7 sampai di garisan penamat








Bergambar-gambar selepas tamat larian. dapat goodies  bag





Cantik tak lampu tu?
Barangan goodies bag. ada dapat sijil jugak. mouse tu aku punyer ye bukan dapat haha
Beg Troli


Overall aku rasa aku tak boleh bagi full mark kat event ni. banyak jugak kelemahannya. antara nya pasal lucky draw. peserta tak di announce pun bila lucky draw tu nak diadakan, punya lah aku tunggu lepas larian , tapi rupa2 nya event dah tamat,lucky draw tu petang tadi just tengok nombor kat meja kalau ada nombor kita boleh claim hadiah. itu pun aku dapat tahu bila tanya peserta lain kat situ sebab dah lama sangat tunggu.
aku macam... err?? kenapa macam tu ekh?
lepas tu aku macam pelik sebab takde majlis penutup. lepas habis lari, ambil goodies bag then habis rupanya.
aku betul-betul tak tahu. sepatutnya pihak penganjur buatla ucapan penutup

apa-apa pun merupakan satu pengalaman yang sangat besh!

0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review