Wednesday, October 5, 2011

Ronggeng-ronggeng MOVIE:AbduCtioN & Killer Elite

Posted by Myfish is CoOL at 8:25 AM
hola! aku nak review movie yang aku tengok tadi ABDUCTION dan KILLER ELITE(KE)

ok first aku nak review movie ABDUCTION.ok guys cerita ni aku tak expected sangat lah nak menonton coz aku pun tak minat sangat pelakonnya tapi takde pilihan aku tengok jugaklah...tapi beb serius sangat besh!memang tak rugi! mengisahkan seorang remaja lelaki nathan(taylor lautner.ala second hero serigala dalam filem twilight tu) yang terperangkap dengan konspirasi antara CIA dan orang jahat.kira dua2 buru dia untuk dapatkan malumat rahsia dan secara tidak sengaja dia terlibat,aksi kejar mengejar yang wat aku nervous,

aku nak bg 10 markah pada mulanya tapi aku potong 1 markah sebab tajuk nya macam tak sesuai.ABDUCTION?ku pikirkan pasal alien tp takde pun alien nya.huhu..tak rugilah kalo korang tengok pun..berbaloi2

hero nsem.yey!



ok ..untuk movie KE lak aku rasa tak besh.bagi aku la..so aku taknak review(first time tengok wayang mcm nak tertido),walaupon banyak aksi tapi bosan..aku bagi 5 markah je


Killer Elite

0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review