Tuesday, October 18, 2011

kenangan...suka suki~

Posted by Myfish is CoOL at 6:41 AM
\


hai,hari ni aku upload kan gambar2 aku dgn kawan2 mbsb aku..


haa...yang kanan sekali lagi tu kat aishah...dah berhenti jadi cikgu.baju warna pink tu fitriah,tudung merah kecil2 tu ezee kecil yang baju kelabu tu fatin ain,tudung oren lak zetty.smua dah berpunya k kecuali aku,fatin n fitriah,hihihi
guys..i promote u ollss...moga2 dapat jodoh cepat2..hihi






yaaahhhh sporting tak kami?dah mcam kanak2 ribena kat gmbar belakang tu.haha




haaa bergaya tak kitorang?hihihi.ada nampak yang lain tak kat tengah2 tu?tu cik eila,cun tak?antara yang ter'hoT' kat opis aku dulu.tapi dia pun dah pindah..huhu..really miss u;(



                                                cAM model tak jadi~ahaks



                                        
                                               flying kiss satu~ahaks








                                                                 
                                                   MEOWWW!!UPPSSS....



so blah dulu,haha,dah mcam ape dah kau eila!ahaks.kitorang otak sporting beb! enjoy subway.
hmm...tak tahulah sampai bila lagi kita akan bersama...aku tetap doakan yang terbaik untuk korang!korang yang paling besh!

0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review