Sunday, October 9, 2011

gigi bungsu+operate

Posted by Myfish is CoOL at 11:34 PM
tidak!!!!!!!
waaaa kenape MyFisH menjerit ni???
nak tahu nape???
ni  jwpn nya,
GIGI BUNGSU BERLUBANG KENA OPERATE.
tidakk!!!sekali lagi MyFisH rse nk menjerit.

tadi aku pergi klinik gigi lepas gusi aku bahagian atas sakit sampai aku susah nak makan.
doctor check tapi tibe2 doctor kate gigi bungsu aku berlubang!dan kena operate a.k.a kena buang!sekali doctor ketuk gigi bungsu ujung kanan bawah terus aku rasa sakit yang teramat!

huhu...nape jadi begini?padahal gigi2 aku yang lain tkde yang berlubang pun.

'"jangan tanya kenapa,sebab awak tak jaga gigi awak.ini gigi bungsu tak boleh tampal.kena operate cabut."doctor perempuan india tu cakap.huhu.so dia soh aku refer HKL secepat mungkin,adoi mak...nerves ni.nak menyesal pon dah tak guna dah sekarang.banyak pulak penyakit aku ni,tabahkan lah aku Ya Allah..





kaunter pendaftaran dan tempat menunggu  
angka giliran

harap2 aku akan ceria camni lagi...


0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review