Tuesday, October 4, 2011

kemaskini terbaru!+ hati yang sunyi

Posted by Myfish is CoOL at 8:46 AM
salam semua...hmm rasa nya mcm dah agak lama aku tak update blog kesayangan aku ni(cewahhh,,,)hahaha..ala sekali sekala aku nak bkias2 haha,
aku dah cantik kan lah sedikit page blog ni supaya takde lah suram yerk?
berbalik kepada tajuk aku kat atas sinun,hati yang sunyi??
yaw sejak bile MyFisH ni  pandai nak berfeeling2 ni?ahaks..
ok guys that's me ok?if sape2 yang tak kenal aku lagi.yang dah lame kenal aku shuhhh!!!
senyap2 sudah...hahaha
hmmm aku bkn pe,sjak akhir2 ni aku feel lonely cket..maybe tringat mak aku n terpikir hala tuju hidup aku,,macam pe yang aku wat macam tak nampak hasil lagi.kadang2 aku rse putus ase.ala aku rse feeling ni semua orang ade kan?kan?

tapi satu je lah yg aku pegang,smua yang datang tu daripada diri kita jugak,
aku tau aku tak boleh jadi pemalas!(yey!mak aku msti bangga kalo tahu yang aku akhirnya mengaku yang aku pemalas!haha)
tapi kadang2 memang aku kadang2 tak dpt nk elak perasaan tu.,smangat dah ade(tinggi kot) tp aku mcm takot nak mcuba sesuatu yang baru.
"hey fish,kau kena bergerak.jangan takot!"
ceyh banyak dah ayat2 ni aku dgr dr org sekeliling aku.tapi kalau korang sndiri yang hadapinya berani ke korang nak hadapi?aku rse tak.
aku kadang2 kalo hal org lain brani je aku jumpa bos ataw face the problem kalau aku tolong mslah org lain(paham2 j la ayat aku ni ,hihi) tp bila hal aku sndiri aku rse dah mcm semut nak face hal tu.aku rase korg pon msti normal kan dgn situasi seperti ni?
ade jwpan tak kenapa?
ok,less but not least aku mtk diri dulu pelangi2 ku..cepat2 lah jd mentari2 ku(follower ku) nnti aku nanti aku bagi huggies seorang satu.hihihi....

0 comments:

Post a Comment

 

Me Creez Daisy Tentang kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review